Adıyaman´ın Kahta ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2´si çocuk 3 kişi hastaneye kaldırıldı.
Olay, Kahta ilçesi Hürriyet Mahallesi´nde bulunan bir evde meydana geldi. İddiaya göre, evde yaşayan Hazal Akcan (32) ile çocukları E. (4) ve Z. (6) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Aile üyelerinin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Eve gelen 112 Acil Servis ekipleri, sobadan sızan gazdan zehirlenen Akcan ailesini ambulansla Kahta Devlet Hastanesine kaldırdı. Hastanede tedavi altına alınan 3 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Öte yandan ilçede gece saatlerinden itibaren etkili olan şiddetli rüzgar nedeniyle yaşanabilecek soba zehirlenmelerine karşı vatandaşların dikkatli olması istendi.
ASAYİŞ
Yayınlanma : 24 Şubat 2021 10:37
Kahta´da 3 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi

- 11:43Motosiklet ile otomobil çarpıştı: 1 yaralı
- 09:23Polis ekiplerinin bulduğu yaralı gökkuzgun koruma altına alındı
- 09:13Deprem kaymalarına karşı kadastro güncelleme toplantısı yapıldı
- 09:12Park halindeki otomobile çarpan çocuk yaralandı
- 09:11Bakan Yardımcısı Aydın: "Yapay zeka çağında insan kalabilmek en büyük sorumluluğumuzdur"
- Youtube

