Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü ekipleri, OSB´ya ait atık su arıtma tesisinden yayılan koku şikayeti üzerine koku ölçümü yaptı.
Vatandaşların aşırı koku yayıldığı ihbarı üzerine harekete geçen Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü ekipleri gözetiminde Bakanlıktan akredite bir firma tarafından numune alındı.
Gece saatlerinde tesiste numune alınarak analiz yapılmak üzere ilgili firmanın laboratuvarına gönderildi.
ÇEVRE
Yayınlanma : 07 Haziran 2021 12:07
OSB atıksu arıtma tesisinde koku ölçümü yapıldı

- 17:39Otomobilin çarptığı yaya yaralandı
- 17:38Kazaya davetiye çıkaran çukur kapatıldı
- 16:35Adıyaman’da 5 mahallede kısmi su kesintisi yaşanacak
- 16:00Ortaokulu öğrencilerinin yıl sonu resim sergisi Cendere Köprüsü’nde açıldı
- 15:57Başkan Çadır: "Koçali Barajı ve Sulama Projesi’nde çalışmalar yeniden başladı"
- Youtube

