Adıyaman Valisi Mahmut Çuhadar, kentte korona virüs vaka sayısının yeniden yükselişe geçtiğini söyledi.
Adıyaman Valisi Mahmut Çuhadar, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada kentteki korona virüs vaka sayısının tekrar yükselişe geçtiğini vurguladı. Vali Mahmut Çuhadar, konu ile ilgili açıklamasında, "İlimizde önemli ölçüde kontrol altına alınan Covid-19 vaka sayısı yeniden yükseliş trendine girmiştir. Kurallara titizlikle uyalım ve özellikle hafta sonu ve akşam kısıtlamalarında gerekmedikçe evlerimizden ayrılmayalım. Unutmayalım virüsün yayılmasını önlemek bizim elimizde" ifadelerini kullandı.
HABERDE İNSAN
Yayınlanma : 21 Şubat 2021 12:17
Vali Çuhadar´dan kritik korona virüs açıklaması

- 20:19Kavga eden şahısların yakınları hastanede birbirlerine saldırdı
- 17:27Devlet hastanesindeki acil durum tatbikatı gerçeği aratmadı
- 17:05Hizmet-İş Genel Başkanvekili Özdemir’den belediye işçilerine birlik çağrısı
- 15:43Sincik’te 200 keklik doğaya salındı
- 14:38Adıyaman’da altyapısı tamamlanan yollar asfaltla buluşuyor
- Youtube

