Adıyaman´ın Gölbaşı ilçesinde 1 köy karantina altına alındı.
Gölbaşı Kaymakamlığı ilçeye bağlı Haydarlı köyünün, Covid-19 tedbirleri kapsamında ilçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla 10 gün karantinaya alındığını duyurdu.
Karar doğrultusunda, jandarma ekiplerince önlemler alınarak köyün giriş ve çıkışları yasaklandı.
GENEL
Yayınlanma : 15 Mart 2021 17:38
Düzenleme : 15 Mart 2021 18:01
Düzenleme : 15 Mart 2021 18:01
Bir köy daha karantinaya alındı

- 11:43Motosiklet ile otomobil çarpıştı: 1 yaralı
- 09:23Polis ekiplerinin bulduğu yaralı gökkuzgun koruma altına alındı
- 09:13Deprem kaymalarına karşı kadastro güncelleme toplantısı yapıldı
- 09:12Park halindeki otomobile çarpan çocuk yaralandı
- 09:11Bakan Yardımcısı Aydın: "Yapay zeka çağında insan kalabilmek en büyük sorumluluğumuzdur"
- Youtube

