Adıyamanın Gölbaşı Belediye Başkanlığı araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor.
Halka daha iyi hizmet suna bilmek için araç sayısını yükselten Gölbaşı Belediyesi, araç filosuna 2 tane kepçe, 1 adet ticari hafif araç, 1 adet vidanjör ve 1 adet itfaiye aracı ekledi. Filoya eklenerek hizmet vermeye başlayan araçların hayırlara vesile olması dilendi.
Halka daha iyi hizmet verebilmek adına çalışmalara hız kesmeden devam ettiklerini söyleyen Belediye Başkanı İskender Yıldırım, Daha yaşanılır bir Gölbaşı için gece, gündüz demeden çalışıyoruz. Daha güzel hizmetler için araç sayışımızı yükselttik. Bu araçlarımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum diye konuştu.
HABERDE İNSAN
Yayınlanma : 02 Şubat 2024 17:41
Düzenleme : 02 Şubat 2024 18:48
Düzenleme : 02 Şubat 2024 18:48
Gölbaşı Belediyesi araç filosunu güçlendiriyor

Adıyamanın Gölbaşı Belediye Başkanlığı araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor.Halka daha iyi hizmet suna bilmek için araç sayısını yükselten Gölbaşı B
- 17:39Otomobilin çarptığı yaya yaralandı
- 17:38Kazaya davetiye çıkaran çukur kapatıldı
- 16:35Adıyaman’da 5 mahallede kısmi su kesintisi yaşanacak
- 16:00Ortaokulu öğrencilerinin yıl sonu resim sergisi Cendere Köprüsü’nde açıldı
- 15:57Başkan Çadır: "Koçali Barajı ve Sulama Projesi’nde çalışmalar yeniden başladı"
- Youtube

