ASAYİŞ
Yayınlanma : 14 Şubat 2024 10:02
Düzenleme : 14 Şubat 2024 10:03

Kendini ip ile asarak intihar etmek istedi

Kendini ip ile asarak intihar etmek istedi
Edinilen bilgiye göre, Gölbaşı ilçesi Yavuz Selim Mahallesi göl kenarında bulunan eski MYO binasında bir süredir bunalımda olduğu öğrenilen O.U ( 36) kendini ip ile asarak intihar etmek istedi.

Edinilen bilgiye göre, Gölbaşı ilçesi Yavuz Selim Mahallesi göl kenarında bulunan eski MYO binasında bir süredir bunalımda olduğu öğrenilen O.U ( 36) kendini ip ile asarak intihar etmek istedi.

 

Olayı gören vatandaşlar müdahale ederek ipi kesip şahsın intihar etmesini engelledi. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan O.U., Gölbaşı Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. 

 

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.