Adıyaman Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından şehir genelinde sürdürülen `Daha yeşil bir Adıyaman´ çalışmaları parklarda da devam ediyor.
Adıyaman Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri son olarak, Kent Parkta gerçekleştirdiği ağaçlandırma ve bakım çalışmaları kapsamında parka 4-5 yaşlarında gelişmiş ağaçlar dikmeye başladı.
Gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi veren belediye yetkilileri, "Daha yeşil bir Adıyaman için şehrin birçok noktasında gerçekleştirdiğimiz ağaçlandırma çalışmalarını sürdürüyoruz. Parktaki ağaç dikme çalışmalarımızı kısa süre içerisinde tamamlayacağız" diye konuştu.
GENEL
Yayınlanma : 26 Ocak 2021 16:30
Düzenleme : 26 Ocak 2021 17:43
Düzenleme : 26 Ocak 2021 17:43
Kent Parkta ağaçlandırma çalışması

- 11:43Motosiklet ile otomobil çarpıştı: 1 yaralı
- 09:23Polis ekiplerinin bulduğu yaralı gökkuzgun koruma altına alındı
- 09:13Deprem kaymalarına karşı kadastro güncelleme toplantısı yapıldı
- 09:12Park halindeki otomobile çarpan çocuk yaralandı
- 09:11Bakan Yardımcısı Aydın: "Yapay zeka çağında insan kalabilmek en büyük sorumluluğumuzdur"
- Youtube

