Adıyaman´ın Gölbaşı Belediyesi tarafından sanayi sitesinde kanalizasyon hattı çalışması yapıyor.
Gölbaşı Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü, ilçe genelindeki altyapı sorunlarını çözüme kavuşturmak amacıyla çalışmalarına devam ediyor. Bölgedeki kanalizasyon şebekesi ihtiyacı, su ve kanalizasyon Müdürlüğü ekiplerince döşenen yeni hat ile ortadan kaldırıldı. Yapılan çalışma dolayısıyla sanayi sitesi esnafı, altyapı konusunda sorun yaşamayacakları için memnuniyet duyduklarını belirtti.
GENEL
Yayınlanma : 29 Aralık 2020 17:53
Sanayi sitesine kanalizasyon şebekesi döşeniyor

- 20:19Kavga eden şahısların yakınları hastanede birbirlerine saldırdı
- 17:27Devlet hastanesindeki acil durum tatbikatı gerçeği aratmadı
- 17:05Hizmet-İş Genel Başkanvekili Özdemir’den belediye işçilerine birlik çağrısı
- 15:43Sincik’te 200 keklik doğaya salındı
- 14:38Adıyaman’da altyapısı tamamlanan yollar asfaltla buluşuyor
- Youtube

