Adıyaman’ın Gölbaşı ilçesinde yağışların ardından şebeke suyuna kirli su karıştığı iddia edilmesi vatandaşları korkuttu.
Yağışlarla birlikte şebeke suyuna kirli su karıştığı iddia edilirken Gölbaşı İlçe Devlet Hastanesi’ne bulantı, kusma ve karın ağrısı şikayetleriyle başvuranların yüksek olduğu öğrenildi. Hastaneye başvuruların hızla artması sonrası vatandaşlar hazır sulara yönelmeye başladı.
Vatandaşlar, yaşanan durum karşısında tepkilerini dile getirerek yetkililerden kalıcı çözüm talep etti.
HABERDE İNSAN
Yayınlanma : 18 Şubat 2026 11:35
Şebeke suyuna kirli su karıştığı iddia edildi

Adıyaman’ın Gölbaşı ilçesinde yağışların ardından şebeke suyuna kirli su karıştığı iddia edilmesi vatandaşları korkuttu.Yağışlarla
- 20:19Kavga eden şahısların yakınları hastanede birbirlerine saldırdı
- 17:27Devlet hastanesindeki acil durum tatbikatı gerçeği aratmadı
- 17:05Hizmet-İş Genel Başkanvekili Özdemir’den belediye işçilerine birlik çağrısı
- 15:43Sincik’te 200 keklik doğaya salındı
- 14:38Adıyaman’da altyapısı tamamlanan yollar asfaltla buluşuyor
- Youtube

