Adıyaman´ın Gölbaşı Belediyesi tarafından sanayi sitesinde kanalizasyon hattı çalışması yapıyor.
Gölbaşı Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü, ilçe genelindeki altyapı sorunlarını çözüme kavuşturmak amacıyla çalışmalarına devam ediyor. Bölgedeki kanalizasyon şebekesi ihtiyacı, su ve kanalizasyon Müdürlüğü ekiplerince döşenen yeni hat ile ortadan kaldırıldı. Yapılan çalışma dolayısıyla sanayi sitesi esnafı, altyapı konusunda sorun yaşamayacakları için memnuniyet duyduklarını belirtti.
GENEL
Yayınlanma : 29 Aralık 2020 17:53
Sanayi sitesine kanalizasyon şebekesi döşeniyor

- 17:39Otomobilin çarptığı yaya yaralandı
- 17:38Kazaya davetiye çıkaran çukur kapatıldı
- 16:35Adıyaman’da 5 mahallede kısmi su kesintisi yaşanacak
- 16:00Ortaokulu öğrencilerinin yıl sonu resim sergisi Cendere Köprüsü’nde açıldı
- 15:57Başkan Çadır: "Koçali Barajı ve Sulama Projesi’nde çalışmalar yeniden başladı"
- Youtube

